Lindorff ble i går kåret til Årets Kundesenter 2021 i kategorien innfordring, hvor selskapet blant annet scoret høyest innenfor kommunikasjon.
– Det er uhyre viktig at alle som er i kontakt med oss får en god opplevelse og føler at de blir møtt med respekt, forståelse og vilje til å finne en løsning uansett situasjon. Vi har jobbet mye med å styrke måten vi jobber på i kundesenteret vårt, og hatt et ekstra fokus på kommunikasjon det siste året. Denne prisen er et tegn på at det har gitt resultater, sier Siv Hjellegjerde Martinsen, administrerende direktør i Lindorff, Norges største inkassoselskap.
Lindorff konkurrerte mot seks andre selskaper i innfordringskategorien, og vant med et totalresultat på 87,7. Gjennomsnittsresultatet for gruppen var 71,8. Lindorff fikk en score på 88,1 for sin kundebehandling.
Lindorffs rådgivere er daglig i kontakt med mer enn 3000 personer på telefon, chat, sms og epost.
– Jeg er utrolig stolt av rådgiverne våre for den innsatsen de gjør hver eneste dag, spesielt det siste året når mange har jobbet hjemmefra, sier Hjellegjerde Martinsen.
Selskapet deltok for første gang i konkurransen i 2020 og kom da på en delt andre plass i sin kategori.
– Vi deltok i fjor for å få uavhengige tilbakemeldinger på vår kundebehandling og identifisere områder vi kan bli bedre på. Selv om vi nå har kommet til topps i år, vil vi hele tiden jobbe med å bli enda bedre, sier Lindorff-sjefen.
Kundesenterprisen arrangeres av SeeYou i samarbeid med Confex. Les mer: https://kundeserviceprisen.no/vinnerne-i-kundeserviceprisen-2021/
Bilde: Vinner av Kundesenterprisen i kategorien innfordring 2021