Trenger du hjelp med saken din?
Ta kontakt med oss i Intrum. Vi støtter deg hele veien.
Den enkleste og raskeste måten
Har du en purre- eller inkassosak?
Den raskeste måten å få oversikt over saken din på er å logge inn på portalen vår. Her kan du blant annet:
- Betale kravet ditt
- Opprette betalingsutsettelse og nedbetalingsplan
- Få oversikt over utestående fakturaer
- Send skriftlige meldinger
Den enkleste og raskeste måten
Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum?
Logg deg inn på portalen for å få oversikt over lånet ditt. Her kan du blant annet:
- Sjekke status på lånet ditt
- Gjøre endringer
- Kontakte oss
Har du en inkasso- eller purringsak og heller vil snakke med oss?
Hvis du har spørsmål eller lurer på hvordan du skal ta tak i saken din, kan du ta kontakt med oss på telefon.
Mandag - fredag
08:00 - 16:00
Vil du snakke med oss om lån gjennom kommune, arbeidsgiver eller pensjonskassen?
Du kan alltids ringe oss hvis du har spørsmål eller vil ha mer informasjon om lånet ditt.
Oslo
Lysaker Torg 8
1366 Lysaker
Intrum Postadresse
Postboks 283
0213 Oslo
Har du spørsmål til oss?
Les våre mest stilte spørsmålRelaterte artikler
loading...