Kontakt Bedrift
Du har spørsmål på vegne av en bedrift hvor du innehar en rolle
Hva trenger dere trenger hjelp til?
Dersom du ikke kan betale innen betalingsfristen, vennligst send oss et konkret forslag om når beløpet kan betales. Fyll ut skjema nedenunder.
Bestill kopi av original faktura her: intrum.no/fakturakopi.
Betalinger kan ta opptil 4 arbeidsdager før de blir oppdatert i våre systemer. Dersom betalingen er gjort nylig, ber vi dere sjekke om saken er aktiv om et par dager. Sjekk status her.
Dersom det er mer enn 4 dager siden trenger vi en kvittering på at betalingen er utført. Fyll ut skjema nedenunder.
- Ikke mottatt faktura
Dere er selv ansvarlig for å holde opplysningene deres oppdaterte slik at fakturaene kommer frem til riktig adresse. Ved ny adresse må dere selv oppdatere adressen deres både ved Samordnet registermelding og hos alle selskapene dere er kunde hos. Feil adresse kan føre til ekstra kostnader og renter, spesielt hvis fakturaen er sendt korrekt uten retur fra posten eller uten feilmelding ved e-postutsendelse eller sending via EHF. Mottar dere ikke faktura selv med riktig registrert adresse, kontakt vår oppdragsgiver direkte. Fyll ut skjema nedenunder. - Uenig i krav
For en korrekt og effektiv behandling trenger vi at dere registrerer at dere er uenig. Dette gjør dere ved å fylle ut skjema nedenunder. - Gebyr
Størrelsen på inkassosalær og gebyrer er bestemt av myndighetene. Salærene baseres på hvor stort kravet er og kravets forfallsdato. For krav mellom næringsdrivende kan kreditor kreve et forsinkelsesgebyr, også kalt EU-gebyr fra dagen etter avtalt forfall på faktura. Fyll ut skjema nedenunder.
Fyll ut skjema nedenunder.