Beskytt deg mot svindelanrop og -meldinger 

Intrum vil aldri be deg om å dele personlig informasjon, som passord, betalingsdetaljer eller verifiseringskoder, over telefon, e-post eller SMS. Hvis du mottar en slik henvendelse, ikke svar. Alltid sjekk Mine Sider for å se om du har noen purre- eller inkassosaker hos oss, eller Mine Lån dersom du har lån fra arbeidsgiver eller kommunelån. Dette er dine beste forholdsregler for å unngå å bli svindlet.

Betalingsproblemer? Vi hjelper deg!

Vi vil ta hensyn til din økonomiske situasjon og opprette en overkommelig betalingsplan for deg.
Jeg kan ikke betale akkurat nå

Sett opp en nedbetalingsplan

Dersom du har vanskeligheter med å betale inkassokravet nå, finnes det flere muligheter. I de fleste tilfeller kan vi bli enige om en utsatt betalingsfrist eller en nedbetalingsplan.

Du kan logge inn på portalen for å oprette en nedbetalingsavtale. Du kan også ta kontakt med oss slik at vi kan se på en løsning sammen.

Her finner du svar på våre vanligste spørsmål om nedbetalingsplaner

 

Nedbetalingsplan

Hvordan kan jeg endre forfallsdatoen på saken?

Jeg trenger en betalingsutsettelse

Trenger du lenger tid for å kunne betale? Du kan logge inn eller kontakte oss for å få forandret forfallsdatoen på saken din.

Kontakt oss