Beskytt deg mot svindelanrop og -meldinger 

Intrum vil aldri be deg om å dele personlig informasjon, som passord, betalingsdetaljer eller verifiseringskoder, over telefon, e-post eller SMS. Hvis du mottar en slik henvendelse, ikke svar. Alltid sjekk Mine Sider for å se om du har noen purre- eller inkassosaker hos oss, eller Mine Lån dersom du har lån fra arbeidsgiver eller kommunelån. Dette er dine beste forholdsregler for å unngå å bli svindlet.

Lån fra arbeidsgiver og kommunelån

Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum? Da betyr det at all dialogen knyttet til lånet ditt vil skje med oss i Intrum. Her får du full oversikt over dine lån.

Hvordan får jeg informasjon om lånet?

Hvis Intrum administrerer ditt lån fra kommune eller arbeidsgiver, betyr det at all informasjon tilknyttet lånet vil komme fra oss i Intrum. 

Som låntaker har du tilgang til en egen portal - MinSide. Her kan du:

  • Få informasjon om lånet ditt
  • Gjøre endringer
  • Ta kontakt med Intrum låneadministrasjon
Kontakt oss