Beskytt deg mot svindelanrop og -meldinger 

Intrum vil aldri be deg om å dele personlig informasjon, som passord, betalingsdetaljer eller verifiseringskoder, over telefon, e-post eller SMS. Hvis du mottar en slik henvendelse, ikke svar. Alltid sjekk Mine Sider for å se om du har noen purre- eller inkassosaker hos oss, eller Mine Lån dersom du har lån fra arbeidsgiver eller kommunelån. Dette er dine beste forholdsregler for å unngå å bli svindlet.

Vi støtter deg hele veien

Det kan være en vanskelig tid når økonomien er ute av balanse. Mange føler seg redde eller skamfulle fordi de ikke kan betale gjelden sin. De stikker hodet i sanden og håper at problemet vil forsvinne.

Hos Intrum forstår vi at forsinkede betalinger kan inntreffe av ulike årsaker. Vi er her for å hjelpe mennesker med å gjenvinne kontrollen. I 2022 hjalp vi 4,4 millioner mennesker i Europa med å bli gjeldsfrie sammen med oss, og vi kan hjelpe deg også.

Forsinkede betalinger kan oppstå av mange årsaker, fra glemt regning til livsendrende hendelser som tap av en kjær eller jobbtap. Hver dag snakker vi med omtrent 250 000 mennesker over hele Europa, med ulike økonomiske forhold og ulik gjeldsgrad. Vi samarbeider med dem for å finne løsninger og få dem på rett spor.

Vi er stolte av vår etiske tilnærming til gjeldsinndrivelse. Dette betyr at vi vil lytte til deg og hjelpe deg med å finne veien videre, uavhengig av årsaken til gjelden.

Vi er her for deg, hele veien.