Beskytt deg mot svindelanrop og -meldinger 

Intrum vil aldri be deg om å dele personlig informasjon, som passord, betalingsdetaljer eller verifiseringskoder, over telefon, e-post eller SMS. Hvis du mottar en slik henvendelse, ikke svar. Alltid sjekk Mine Sider for å se om du har noen purre- eller inkassosaker hos oss, eller Mine Lån dersom du har lån fra arbeidsgiver eller kommunelån. Dette er dine beste forholdsregler for å unngå å bli svindlet.

Rapportering av databrudd

Intrum har ansvar for hensiktsmessig og forholdsmessig sikring av personopplysninger vi behandler, samt rapportere databrudd til tilsynsmyndigheten når det er sannsynlig at avviket vil medføre fare for individers rettigheter og friheter.

Dersom det er sannsynlig at avviket vil medføre høy risiko for individers rettigheter og friheter, er vi også pålagt å informere den berørte personen uten unødig forsinkelse. For å hjelpe oss med å overholde disse viktige forpliktelsene, oppfordrer vi deg til å informere oss om eventuelle databrudd du er klar over via dette skjemaet.

Skjema for rapportering av databrudd

Full address
- gi så mye informasjon som mulig
- eller vil bli truffet for å redusere og minimere bruddet
Har berørte personer blitt informert *


Har myndigheter blitt varslet *


Eventuell annen informasjon om databruddet vi bør være oppmerksom på