Fagsesjoner

Mer informasjon om de forskjellige sesjonene finner du under.

  • Gry Nergård vil fortelle om dagens utfordring med svindel mot bankene og deres kunder, både i tall og trender. Hun vil også fortelle om finansnæringens store antisvindelprosjekt, om hvilke tiltak som er iverksatt på bakgrunn av prosjektet, og hvilke man jobber med fremover. Hun kommer også inn på inkassoselskapenes rolle.
    Gry Nergård, Finans Norge

  • Hvordan få bukt med et av nåtidens største samfunnsproblemer? Ingrid Grav er svindeljeger i Danske Bank. Hver dag tar hun opp kampen mot finansiell svindel på vegne av kundene. Her deler hun innsikt om ulike typer for svindel samt hvordan svindel effektivt kan forebygges og bekjempes.
    Ingrid Grav, Danske Bank 

  • Hvordan bli en «lean, mean omnichannel maskin? Historien om hvordan Telia fikk mennesker og maskiner til å jobbe sammen for bedret kundeopplevelse.
    Anett Schei, Telia Norge

  • Dyrtiden har endret måten vi kan innfordre på, vi ser litt på utviklingen hos namsmannen og på hvilke alternativer vi har til den tradisjonelle innfordringen kontra bruken av konkurs både mot privatpersoner og selskaper.
    Geir Gregersen, Kontrakt AS

  • Nordmenn klager mer enn noensinne - i alle kanaler. Hvordan jobber vi i Intrum med å ta vare på kundene deres i krevende økonomiske tider, og hvordan snur vi klager om til positive tiltak?  
    Marte Sydskjør og Irene Stølan Evjen, Intrum 

  • Dyrtiden har medført at flere og flere selskaper søker rekonstruksjon, for eksempel Home & Cotttage og Plantasjen, hvilke rettigheter har du som kreditor og hvordan fungerer en rekonstruksjon.
    Geir Gregersen, Kontrakt AS