Scorekort
Et godt scorekort øker lønnsomheten på flere måter. En kundebase som er tilpasset ønsket risikonivå øker både inntektene og reduserer tapene. I tillegg vil scorekortet begrense antall søknader som blir behandlet manuelt, noe som i seg selv kan bidra til betydelig reduserte kostnader.
Reduser risikoen i kundeporteføljen
Reduser det manuelle arbeidet i søknadsbehandlingen
Velg flere lønsomme kunder
Brukervennlige løsninger
FAQ - Scorekort | Intrum
Scorekortene utvikler vi spesifikt for kunden, for å få et mest mulig treffsikkert scorekort. Scorekort blir utviklet gjennom en prosess hvor kundens ønsker og behov blir ivaretatt.
Intrum benytter vanlig kredittinformasjon i utvikling av scorekort, i tillegg til at vi benytter unik betalingsadferdsdata. Dette gjør at vi kan lage enda mer treffsikre scorekort som bidrar til å minske misligholdsraten på utlån.
Intrum bistår med å implementere og drifte scorekort. Dermed kan scorekortet driftes av Intrum, eller så kan det driftes intern av kunden. Vi finner løsningen som passer deg som kunde.
Scorekort gir unik informasjon
God lønnsomhet starter med å velge de riktige kundene. Intrum utvikler skreddersydde scorekort for automatisk behandling av kredittsøknader.
Bli kunde hos Intrum
Vi leder veien til en sunn økonomi
loading...